THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Be a nice reader


Monday, March 7, 2011

you are brighter than the stars




assalammualaikum..=)

sebulan saje lagi..praktikal berakhir..sebak d hati dh bermula..teringat masa mula2 nk praktikal..sgt tension..now..sedih..kenangan yg aku xkn lupa smpi bila2..sweet memories..
sekolah menengah kebangsaan bandar baru sungai buloh....in memories..in my life..special one..=)
sekitar cerita d sekolah..the sweetest thing was, when my students gave me a cake...tears in my heart..who knows..even aku x ajar kls diorang..so sweet..my life now was and will full of sweets..
to nurul n akak...humairah..nurul izani and erna..wlupon kejap..but i will miss u all..=)
again...it's a sweetest ever..after this..no moe lesson plan..going to miss it even it's been a rough day for us..=)
bila terkenang smkbbsb...it's all about smiling and the sweetest ever...i love u...
i love my students...insyaAllah..panjang umur.kita jumpe lagi...ok..love u all...
for my mentor...kak Rosmawati..tanx for ur advises and knowledges that u gave me all this while...appreciated it so much...same goes to other teachers there...
ouhh..sebakkk..='(

0 coret-coret: