THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Be a nice reader

Monday, June 14, 2010

the legaNESS of feeling!

result dah kuar!!!...alhamdulillah...x sia2 tdo lewat tuk study...tanx to k.lili....nurul..ain...eza n tasha....huhu..love u all!...result sem ni naik mndadak dr sem lpas....tp x puas hati lagi..nk tmbh lagi..lagi...lagi...

...ok...al kisah smlm...mak wat roti jala...fevret!!!!ngan kari ayam...wallllaaa!!mak msak....aku sebok nk gulung2...

1. dmasak dlm kuali..


2. masa ni aku sebok nk gulung


3. jengjengjeng...siap untuk d mkn brsama kari ayam!!nyam3


Dan beberapa gmbr yg sempat drakamkan swaktu fotogedik...huhu


sekian terima kasih..

Sunday, June 13, 2010

how will i look in 20 years???

harharhar....so funny...so fake...hahahaha..

ni semua tasha punye psl...haha..si kenit ni!!!
kalau cmni la aku 20 thun lagi...haiyooo....helloo!!bru 41 years old...haha...xkan la tua gitu kot..haha..sgt kelakar..
adoiyay!!yg ni hidung dh jadi 2..isyi isyi isyi..

yg ni still fresh..but still look old!!

p/s: untuk org yg brnama nurul nadiea natasha zainal abidin...
" i da buat!!!hahaha.....c the result!! burok tetapi comel bukan"??hahaha
: nur syeirly
" akak...kita dah same2 tua...trima hakikat..haha"

Friday, June 11, 2010

::Felicidad::


x semua kita dpt...x semua apa yg kita dpt kita bole bahagia..kadang2 ia menyakitkan..kadang2 bahagia..kadang2 tak...semuanya atas dasar "kadang2"..

bosan dengan kadang2??tukar perkataan lain pulak.."sometimes"...bukankah itu sama sahaja...bosan=bored...kadang2=sometimes...ermm...diri sendiri x pernah faham dengan situasi yang x faham...hmm...apa itu..mungkin itu "kekadangan" yang tidak dijangka..

tapi...di sebalik kadang2=sometimes..itu yang buatkan aku sedar..apa itu kebahagiaan=happiness...

:::bahagia bila:::
..gelak ketawa dengan keluarga tercinta dan tersayang
..bersama boyfie tercinta (muhammad taufiq)
..bergilaan dengan teman2 tersayang

lots of love,
renie ellyana



Thursday, June 10, 2010

:::wonderful time...wonderful people:::

al-kisah smlm....aku dn kwn2 pegi lah jln2...first pegi mkan...xtaw ape nama tmpt tu...aku order "nasi goreng lalap"....sedap...tp aku trlalu lah knyag mlm smlm,,,wekkk....then, kitorg pegi men bowling..weeee.....

nonnk winchester menang..shit!!hahaha...guess wat...aku paling last...shitt jgk!!!hahaha...sesudah tu...kitorg pn pulang..opsss..lupe nk cita...mase otw nk pgi bndar sndkn tu...kitorg hmpir2 "menabrak" seekor teksi...fuhhhh.... tapi sempat d selamatkan....nsb bek xda keta...hmm....yg peliknya...spnjang prjalann pegi n blik tu...kitorg asyik tesrmpak ngan teksi jew...eee....takott tol...ntah pape...masa otw blik tu..aku pening gilewwwwwwww.....asa cm nk tmuntah..wekkkk!!! sampai umah..aku muntah!wekwekwek....then..aku dpt thu nonk pon asew apew yg aku asew...pdn muka kita nonnk!!!ni semua dsbbkan mayonaise..bodo tol..haha....yg penting...we did!!rocks the nite!!!

elly



itu aku!!!
nonnk winchester and azhar!
azhar shoot the ball!
me and the bitches person!!!
elly, ema, ita, azhar and nonnk!


me , ema and ita!!

Monday, June 7, 2010

fuckiest web!

student portal @UNISEL!

Sunday, June 6, 2010

So In L.O.V.E...


aku jatuh cinta kat kau...bila?

sewaktu kau makan d hadapan ku di sebuah kdai mkn d B.brjuntai..kdai itu d gelar "bonda"...

aku jatuh sayang kat kau..bila?
sewaktu kau kata kau syg aku...aku lagi syg kau..lagi banyak dr kau syg aku....kau xtaw..tapi aku taw...huhu...<---- gediknye aku!!wakaka


aku terlalu cintakan kau...bila?
sewaktu kau lindungi aku dr masalah...sewaktu kau brjalan dgn aku...aku putuskan..bhwa aku mmg cintakan kau..

aku x dpt tidur kerna kau...bila?
tiap malam aku x lelap fikirkan kau lah bongok!!

aku mahu kau....aku cinta kau....kau cinta aku?kau sayang aku?
aku tahu syayang...aku mengetahuinya...
terima kasih sbb syg kan aku...



lots of love,

yayang..

Friday, June 4, 2010


date:::5 jun 2010

time:::11.10 a.m


suddenly, teringin nk tgok cita ni...hmm..tapi kat cni x kuar lagi cita ni...apa kesudahannya???

someone somebody!!! siapa2 yg dah tengok cite lagenda budak setan....best tak??rating??

KILLERS...killing me inside..hahaha..

THE day! THE gadget! THE besties!

THE DAY::Jumaat yg mulia::

....hari ni bgun kul 8.30 pg..huaaaaa..ngantok..huhu...tgk tv...kemas umah..mandi n mkn ...n cm biasa...tgk tv lagi...hari ni saya nk cita mcm2..huhu..



THE GADGET::::::saya suka apa yang saya miliki ini:::::::










:::::THE BESTIES::::::























p/s::::: saya syg family saya jugak...mwahhxxx ::::::